Forum www.wotnoob.fora.pl Strona G│ˇwna www.wotnoob.fora.pl
forum klanu noob wot
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

salatka z kapusty lub z innymi warzywami,moga byc swierze lu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wotnoob.fora.pl Strona G│ˇwna -> Regulamin forum i klanu, przeczytaj!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Nowy U┐ytkownik



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 659
Przeczyta│: 0 tematˇw

Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 16:13, 05 Kwi 2014    Temat postu: salatka z kapusty lub z innymi warzywami,moga byc swierze lu

Stawiaj─ů na kreatywno┼Ťc!
[link widoczny dla zalogowanych]
Uwa┼╝a┼éam, uwa┼╝am i nadal tak my┼Ťl─Ö, ┼╝e Kukulska jest bardzo ┼éadna. szuan - to jest straszne,┼╝e nikt nie wiedzia┼é o wp┼éywie nikotyny na tarczyc─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pi┼éam te zio┼éa, i powiem Ci, ┼╝e s─ů obrzydliwe a na dodatek nic nie daj─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W czasie tego wyjazdu o kt├│rym ju┼╝ pisa┼éam... [link widoczny dla zalogowanych] A odpowiadaj─ůc na pytanie - po obwodzie (obj─Öto┼Ťci) te┼╝ na razie nic nie wida─ç.
[link widoczny dla zalogowanych] /3949/1024x768/ ale to chyba była tylko plota. jedna operacje juz ma na koncie - powiekszone cycki Witam. I jeszcze jedna sprawa... [link widoczny dla zalogowanych]
Jestem ze stolicy. 1000z┼é, ale jak chcesz zrobi─ç tylko jak─ů┼Ť jej cz─Ö┼Ť─ç to na pewno b─Ödzie o wiele taniej Tyle wiem p├│ki co ale dokszta┼écam si─Ö bo my┼Ťl─Ö powa┼╝nie o tych moich paj─ůczkach wi─Öc lasery mnie interesuj─ů I jeszcze jedno i najwa┼╝niejsze dla mojego otoczenia ... I mam za szerokie w pasie , na biodrach. Znajoma bardzo si─Ö ich boi i zawsze szybko je wyrzuca lub zabija. Do Alicji Ja kiedys mia┼éam robi─ç u niego powieki ale doktor by┼é na wakacjach a mi sie spieszylo i wybra┼éam kompletnego partacza kt├│ry spieszy┼é totalnie zabieg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

slyszalam o tym sprzataniu w niemczech jest to bardzo rozpowszechnione.
[link widoczny dla zalogowanych]
Takie cos zdarzylo sie tylko raz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

M├│wi ┼╝e bez por├│wnania jest -jest b├│l ale chwilowy a potem natychmiastowa ulga. [link widoczny dla zalogowanych] Tutaj wi─Ökszo┼Ť─ç z nas ma jaki┼Ť problem z zaj┼Ťciem w ci─ů┼╝─Ö a usuni─Öcie mi─Ö┼Ťniak├│w mia┼éo by─ç jednym z powod├│w tej niemocy wi─Öc naprawd─Ö ┼Ťwietnie Ci─Ö rozumiemy.
Pozdrawiam Powi─Ökszanie piersi dzi─Öki hormonom daje pewne efekty. bella1978 pozdrawiam Jak idzie? [link widoczny dla zalogowanych]
Informacja dla wszystkich Pa┼ä poszukuj─ůcych ANNY KOCHANA pracuj─ůcej kiedy┼Ť w salonie Berendowicz-.... Z mojego duzego zrobil malutki i zgrabny. FeBe...moze w weekend zaspokoisz nasza ciekawosc? Badania angielskie?A Ty masz wogole pojecie jak one sie odbywaly?Na wioskach,w ktorych nikt nawet o czyms takim jak UK pojecia nie ma,lub wsrod ludzi,ktorzy bezposrednio to chwala. Dziewczyny udalo sie chodze na kurs,dwa razy w tygodniu po trzy godziny,nie jest zle bo zaczynam wszystko od poczatku,moze jakos poleci.Niestety nie ma w mojej grupie wogole polakow tylko sami indusi,dziwne bo slyszalam ,ze w villafranca jest duzo polakow. Wpisz si─Ö, nie sadzisz, ┼╝e nawet jakbys napisa┼éa nie to wpisem informujesz, ┼╝e sie zgadzasz ? Ale co do takich praktyczniejszych porad??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jednak mo┼╝e by─ç tak, ┼╝e przyzwyczai si─Ö do jednego rodzaju stymulacji i w przysz┼éo┼Ťci b─Ödzie mia┼éa problem z osi─ůgni─Öciem orgazmu podczas stosunku.
[link widoczny dla zalogowanych]
NO I JAK JU┼╗ BY┼üAM NA POROD├ôWCE I LEKARZ KRZYCZA┼ü ┼╗E WIDZI JU┼╗ W┼üOSKI TO SPYTA┼üAM CZY TO NAPEWNO NIE JEST KUPA... ja plot┼éam trzy po trzy o mi┼éo┼Ťci, ┼╝e dam sobie ze wszystkim rad─Ö, najg┼éupsz─ů moj─ů odpowiedzi─ů by┼éo stwierdzenie jako┼Ť to b─Ödzie,Mamu┼Ť jako┼Ť to b─Ödzie,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

S┼éysza┼éam, ┼╝e nie wolno sz┼éwi─ů ani dentoseptem bo podobno wyp┼éukuje skrzep i rana si─Ö nie goi. [link widoczny dla zalogowanych] W┼éasnie by┼éam u ginekologa ztwierdzi┼éa ze mam nadrerke..
Ile dni sp─Ödz─Ö w szpitalu? Doskonale cie rozumiem cappucino Mam ten sam problem nosz─Ö rozmiar 70E lub F zalezy jaki..., jestem szczup┼éa i pod biustem mam bardzo ma┼éo.... Krymina┼é to malowanie trawy na zielono przed przyjazdem zarz─ůdu-┼Ťmieszne sms-y ┼╝e trzeba przygotowa─ç to i to bo przyje┼╝d┼╝a warszawka... PROFESJONALNE FORUM: Niby ok, niby wymie┼Ťci┼éam si─Ö w 1200 kcal ale...ile to w─Öglowodan├│w!! [link widoczny dla zalogowanych]
Jestem w 4 miesiacu.. s─ů diety specjalne dla matek karmi─ůcych piersi─ů Kochana jeste┼Ť. ze niby taki powazny lekarz a zniza sie do pozniomu niekt├│rych kafeteriuszy brnac w tak durn─ů dyskusje.wszyscy juz wiemy ze anna6 zosta┼éa oszpecona w modelmedzie a pani modzelewska zachow┼éa sie jak ostatnia szuja najdelikatniej m├│wiac pieniadze powinna zwr├│ci─ç pobiera od swoich podw┼éadnych prowizje i ponosi odpowiedzialnosc za swoich pracownik├│w.Jednak zachowanie anki i czepianie sie lekarza Bromy jest wysoce nie na miejscu poniewaz nie on dokonal tej nieszczesniej operacji przepros anka lek.B porozmawiaj z jakims psychologiem z pewnoscia ci pomoze bo zdaje sobie sprawe ze to wywar┼éo pietno na twojej psychice co jest ca┼ékowicie zrozumia┼ée.Polecam r├│wnierz aby personel po wypalonym papierosku czesciej my┼é r─ůczki ,i zach─Öcam do lektury [link widoczny dla zalogowanych] &show=8 . Musz─Ö schudn─ů─ç dla zdrowia. A jak wlatuje z woda syf z jelita grubego do niego to to nie jest truj─ůce? nie przepadam za ni─ů i za jej ta┼äcem ale trzeba byc obiektywnym
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mnie sie bardzo podoba i nazwe tak swoje dziecko jesli keidys bede je miec i jesli bedzie to coreczka...
[link widoczny dla zalogowanych]
Wymra┼╝anie jest najlepszym sposobem. Ten stan mo┼╝na najcz─Ö┼Ťciej zmieni─ç w ci─ůgu kilku tygodni, stosuj─ůc ┼╝ywe kultury bakterii acidofilnych.
Ale jesli mi sie juz tu taki trafi - a mojego bohatera nie ma - biore klapke i sama ubijam bestie !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Z drugiej strony - to tylko 14 kg mi brakuje. [link widoczny dla zalogowanych] Ake rozumiem, ze moze sie podobac.Co o tym myslicie?
Zywnosc jak wspominalam z Polski (a wiec grosze). Nie by┼éam nigdy w S4. Cena 400-500z┼é mo┼╝e powinna┼Ť dosta─ç lutein─Ö na wywo┼éanie okresu, nie jestem lekarzem ale tak cz─Östo robi─ů w takim przypadku. hej kreciolki ja tez mam bardzo krecone wlosy niczym kabla od telefonu jak bylam mala zawsze plakalam dlaczego mam takie wlosy ,ale z wiekiem zaczelam je kochac poniewaz nauczylam sie je pielegnowac a one mi sie odwdzieczyly.a wiec lasencje jesli wlosy wam sie pusza podczas snu i nie tylko najlepsza i sprawdzona rada wyschniete wlosy delikatnie zmoczcie jeszcze raz tak zeby nie byly mokre i wgnieccie we wlosy krem do wlosow dobre sa te .z zjaja tanie i nie kleja wlosow!! [link widoczny dla zalogowanych]
oktavko, jak wi─Öc sama bez swego M dotrzesz do Bia┼éego? Znalaz┼éam na internecie stronk─Ö sportow─ů ze sprz─Ötem do si┼éowniwww.fitness-sport.pl i zainteresowa┼éy mnie dwa orbitrki tj.firmy OLPRAN 92321 w cenie 449 z┼é i firmy YORK BK7512 w cenie 485 z┼é, oba przypad┼éy mi do gustu. Na pewno przy nastepnej wizycie u gina powiem co i jak... to samo ze ta modelka..... Tak wi─Öc napisa┼éam do pana dr Soza┼äskiego i napisa┼é, ┼╝e cena za wizyt─Ö wynosi 100z┼é z cytologi─ů a recepty s─ů bezp┼é─ůtne. gdzie widze siebie za 5,10lat? Czylam kiedys w jakiejs madrej gazecie ze czlowiek w cagu roku zjada przez sen 7-8 pajakow , same sie pchaja do buzi czy do nosa ;/ masakra ja tez sie boje , kiedys przebieralam dziecko w sypialni na lozku a tu z pod poduszki wielki wlochaty pajak sobie idzie , jak odskoczylam i powatarzalam tylko O matko , O Matko....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Nowy U┐ytkownik



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 659
Przeczyta│: 0 tematˇw

Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 22:32, 05 Kwi 2014    Temat postu: sama s┼éysza┼éam jak m├│wi┼éa w wywiadzie, ┼╝e za czas├│w st

Jak często należy wykonywać lewatywę,żeby było bezpiecznie dla jelit?
[link widoczny dla zalogowanych]
kawy nie pije wogole zadnej bo nie lubie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hej mam ten sam problem. [link widoczny dla zalogowanych] A bardzo dobrze to robi─ů i Pani higienistka (Pani Judyta) bardzo sympatyczna i delikatna
wyszczupla, likwiduje cellulit, ale powoduje, że nogi sa masywniejsze. trzeba być głupim by wierzyc w takie bzdury dzieki i pozdrawiam duzzoooo pij Jesli na lydce z przodu to rzeczywiscie moze byc ciezko ja usunac, z kazdego miejsca gdzie skora jest napieta albo rozciaga sie czesto (jak ruszamy ta czescia ciala - nogi, ramiona) lekarze odradzaja usuwanie ale skoro Twoja jest wypukla to mozesz isc na mezoterapie i dermabrazje, tylko ze niestety te zabiegi sa drogie. [link widoczny dla zalogowanych]
pozdr zesp├│┼é Guillaina-Barrego i podobnie jak Wy, moj─ů najwi─Öksz─ů zmor─ů jest brzuch i ostatnio uda, bo latem mi si─Ö o siebie ocieraj─ů i pod sp├│dnic─Ö musz─Ö zawsze nosi─ç legginsy lub rajstopy czy mialabym objawy juz tak wczesnie?? Nosze sw├│j aparat dok┼éadnie rok i miesi─ůc prawie i szczerze m├│wie, ze rama sama w sobie dokucza mi w stanach zapalnych i infekcjach, wtedy powstaj─ů drobne ranki wok├│l drut├│w, odczuwam pieczenie, sw─Ödzenie i b├│l, infekcja dotyka niety┼éko sk├│ry ale wszystkiego co pod ni─ů nie licz─ůc ko┼Ťci, tak┼╝e mog─ů to by─ç mi─Ö┼Ťnie, a tak┼╝e stawy st─ůd pojawi─ů si─Ö b├│l przy poruszaniu. Cicha kacik Adasia bardzo ladny chlopak ma swoj kawalek ,,placu zabaw,,.I kozystaj z propozycji meza i jedzcie gdzies sami,kazdemu nalezy sie odrobina odpoczynku od dzieci. My┼Ťl─Ö ,┼╝e dodatkowo sytuacje gorzy podsycja CHI┼âSKA PORA┼╗AJ─äCA ILO┼ÜCI─ä zawarto┼Ť─ç tekstu na opakowaniach kt├│rej nikt nie mo┼╝e rozczyta─ç- a nawet jakby to i tak pewnie znalaz┼éby tam same ZALETY !!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a pewnie,zapraszamy,fajnie ze postanowilas z nami chudnac,ale pamietaj scisla dieta,dodatkowo bierz jakies witaminy,jakis zestawik,ile chcesz zgubic?
[link widoczny dla zalogowanych]
A nie obwisłe. cycki , zeby i fryzure;/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Honey nie ma za co:*poprostu jak moge wam pomoc to jest dla mnie przyjemnosc wiec jak macie jakies watpliwosci to zawsze odpisze i poradze jak bede umiala..pozdroo [link widoczny dla zalogowanych] Ja jestem zadowolona wi─Öc polecam.
Na Wielkanoc od kr├│liczka, ale silne srodki dzia┼éaj─ů na twoje umuzgowienie od wczoraj tak si─Ö m─Öcz─Ö i licze na to, ┼╝e samo jako┼Ť przejdzie. Ot├│┼╝ pozwoli┼éam sobie u┼╝y─ç imienia i nazwiska Instruktora, czego robi─ç nie powinnam i chcia┼éabym przeprosi─ç t─ů Osob─Ö gdy┼╝ moje zachowanie nie nale┼╝a┼éo do w┼éa┼Ťciwych. Razem na pewno wam si─Ö uda!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
podaje chociaż mi wstyd i ciężko jest także znaleźć bezstronne osoby, bo nikt nie prowadzi badań nad ich porównywaniem. spec to debil Od 6 dni biorę bromergon i od tego czasu mam krwawienia. Pij duzo wody bo jesli zaczynasz topic tluszcz to do organizmu dostaja sie wszystkie toksyny ktore byly w nim zgromadzone. Witaj. a tutaj miłe zaskoczenie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do sciskania wlewnika to nie polecam, jak przestaje zlatywawać poprostu zmieńcie pozycję, pomasujcie brzuch itd.
[link widoczny dla zalogowanych]

Makijaz ma tylko byc dodatkiem, ale ze szkarady pieknosci nie zrobi
[link widoczny dla zalogowanych]
tygodniowo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale za to nie powinno sie bra─ç pieni─Ödzy. [link widoczny dla zalogowanych] To troszk─Ö si─Ö uspokoili┼Ťcie, bo to by┼éo jako┼Ť tak przed dniami p┼éodnymi, ale ┼╝eby by─ç pewnym chyba najlepiej poczeka─ç do okresu.?
jeste┼Ťmy kapel─ů NIEPIJ─äC─ä!!! ja sie za to nie biore boooooo mi wchodzi w zle miejsca wiec tylko pokuscie prosze i narobcie ochoty smalczyk byl pyszny ale wyrzuty eh........................ Klase ma sie w genach. nie wiem jakie wina produkuje ten pogoda ale lepiej uwazaj wg mnie to jedyna ,sprawdzona naprawde skuteczna dieta,ale 3 eba jej przestrzegac,ale warto dziewczyny,same zobaczycie po efektach [link widoczny dla zalogowanych]
Czyli to ze on ma teraz zakaz to nie jest dozywotnio, jesli kiedys bedzie w stanie udowodnic ze juz nie mam uzaleznienia do rodziny i umie stworzyc nowa rodzine to zakaz w kosciele mu cofna. Ja robilam zabieg wlasnie w model medzie......... Chc─Ö troszk─Ö informacji bo zamierza┼éam si─Ö skusi─ç na te zabiegi ale sama ju┼╝ nie wiem czy sobie nie zaszkodz─Ö (aha bli┼╝ej mi do 50-si─ůtki ni┼╝ 40-stki Pozdrawiam widz─Ö ze sporo jest ch─Ötnych os├│b na ten wspania┼éy zaw├│d... faceci jak chca niech cwicza sobie codziennie. chce kotka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mo┼╝e to w┼éa┼Ťnie potrzebny jest jeszcze jeden- 5 zabieg (bo na tym drugim palcu by┼éo 5 zabieg├│w i tam jest ok).
[link widoczny dla zalogowanych]
Pomocyyyy! wziełam to tylko raz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Gdzie polecacie praktyki w Warszawie? [link widoczny dla zalogowanych] dodam , ze nie wycina┼éam , ma┼éo tego nie obcina┼éam paznokcia na okr─ůg┼éo.
By┼éam w ECK w Pruszczu gda┼äskim i jak kole┼╝anka nauczy┼éam si─Ö bardzo dobrze. Poleskiej okolice Psiego Pola. Dziewczyny gdzie jeste┼Ťcie??????????? brak okresu, mdlosci (sadze ze za wczesnie), temp w ciagu dn. no rzeczywi┼Ťcie na tym zdj─Öciu ma bosk─ů figur─Ö, nie ma co! [link widoczny dla zalogowanych]
Rozumiesz, ju┼╝ pr─Ödzej uwierz─Ö, ┼╝e sama z tego wyjd─Ö. Wiem ze dorosly czlowiek moze je miec nawet do 15 kg jak jest zanieczyszczony organizm. mi nic po nim nie bylo takiego... a nie pojedyncz osoba g┼éodzi─ç si─Ö, by uzyska─ç szybki, ale kr├│tkotrwa┼éy efekt. Najgorsze by┼éo to sprawdzaj─ůce, czy to cie┼Ťnia nadgarstka - wysz┼éo, ┼╝e obustronna. ryz to spora kalorycznosc i weglowodany,nie odchudza
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Nowy U┐ytkownik



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 659
Przeczyta│: 0 tematˇw

Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 1:47, 06 Kwi 2014    Temat postu: Przedstawisz mu swoj─ů sytuacj─Ö i on Ci powie czy w Twoim p

Dzisiaj 17 tabletka opakowania a ja dalej mam :wycieki:
[link widoczny dla zalogowanych]
dzi─Ökuje [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ginekolog stwierdzi┼é u mnie grzybic─Ö i stan zapalny (tak, wiem, super :/, najprawdopodobniej z powodu d┼éugiego leczenia antybiotykami) i przepisa┼é m.in Gynalgin. [link widoczny dla zalogowanych] Najgorsze jest to, ┼╝e ja te┼╝ jestem ┼Ťwiadoma ┼╝e niszcz─Ö swoj organizm.
No ja mia┼éam 15 lat jak sobie zrobi┼éam oczywi┼Ťcie bez wiedzy rodzic├│w :> ale p├│┼║niej mamie pokaza┼éam powrzeszcza┼éa i przesta┼éa zagrozi┼éa, ┼╝e je┼╝eli nie wyjm─Ö kolczyka to powie tacie..a ja jej powiedzia┼éam co z Ciebie za matka to zrozumia┼éa, ┼╝e to jest m├│j p─Öpek i moja sprawa Latwo bo nie widziec twarz, ja moglbym powiedzic Ci w twarz to samo, czy Ty? krecona nie zgodze sie z toba. Wklejam zasady tej dietki,mo┼╝e kto┼Ť podzieli sie swoim do┼Ťwiadczeniem w tym zakresie,albo przy┼é─ůczy do wsp├│lnej walki?? To straszne my┼Ťl─Ö,┼╝e to jedna ze spraw kt├│re dok┼éadaj─ů si─Ö do Twojego z┼éego samopoczucia. [link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝e Ken Laszlo \don\'t cry?Nie wiem,czy o to chodzi.... Mog─Ö szczerze ich poleci─ç. nie mozesz byc przemalowana, teatralny makijaz w ogole odpada witam Jak to kto┼Ť napisa┼é, to wszystko opiera si─Ö na emocjach. Jak pisa┼éem wcze┼Ťniej, zabieg je┼Ťli przeprowadzony prawid┼éowo, nie jest szkodliwy. jest mnostwo zadowod ktore nie sa rozwijajace...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

po operacji bolało przez ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja robi┼éam we Wroc┼éawiu na O┼étaszynie, nie pami─Ötam ulicy ale mam numer telefonu do pana doktora ( 71 3681-995) jestem zalozycielka Klubu Maluszka Olinkowy ogrodek,ktory sie miesci na Kozanowie na ul.Dokerskiej.Stworzylam to miejsce z mysla o Wielkim Cz┼éowieku jakim jest Dziecko.Kocham Dzieci,jestem do┼Ťwiadczon─ů Mam─ů dw├│ch wspania┼éych Dziewczynek.Wszystkich wspolpracownikow dobieram w harmonijny i przemyslany sposob (wykszta┼écenie,referencje,doswiadczenie),by stworzyc Dzieciom namiastke domu na czas rozlaki z Ich Rodzicami-sa to osoby mlode,kreatywne,ale i bardzo doswiadczone w opiece nad Dziecmi,a tak┼╝e w odpowiedni spos├│b stymulowa─ç Ich prawid┼éowy rozw├│j.Nasz klubik oferuje calodzienna opieke nad Maluszkami oraz pakiet zaj─Ö─ç og├│lnorozwojowych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

???????? [link widoczny dla zalogowanych] ja mam bliznowca i nie wierze w to ze sie nie da usunac.Metoda taka ze wytniesz i zrobisz szew kosmtyczny to na pewno nie...
Poprostu wysoka prolaktyna obni┼╝a progesteron kt├│ry jest bardzo potrzebny w pierwszym trymestrze ci─ůzy !! Po trzecie - za┼éapa┼éam totalnego lenia. Cukier jest relatywnie tani wiec jest pakowany do wszystkiego co tylko mozna zeby poprawic smak 1 lyzeczka=4gramy cukru np.maly jogurt ma zwykle okolo 27g cukru na opakowanie czyli zawiera prawie 7 lyzeczek cukru a jest uwazany za produkt zdrowy i odchudzajacy mia┼éam wtedy jakies 16 lat i bra┼éam d┼éugo... to u nasady wlos├│w i przy uszach (tam tez sa delikatne wloski) zostawial zolte paski - jakbym maske miala nalozona na twarz... [link widoczny dla zalogowanych]
Nie wspomn─Ö ┼╝e wi─Ökszo┼Ť─ç na tym topiku doje┼╝dza z daleka do kliniki. Mysle, ze koszt takich dwoch blizn to byloby ok. A co do zabrza to i nasz trade na tym przekr─Öcie ucierpia┼é bo nam ucieli kasy z trzynastki na pokrycie strat.Ludzie tyraj─ů ca┼éy rok ┼╝eby dosta─ç dobr─ů premi─Ö a oni pokrywaj─ů straty w zabrze trade .Na tym chyba ucierpia┼é ka┼╝dy oddzia┼é............Zabrze powinno za to odpowiedzie─ç samodzielnie a nie inne trade????????????? [15.03] 08:42 Mistrz cientej riposty Twoje rady bardzo mi si─Ö przydadz─ů. Teraz jeszcze doczytalam w jakim stanie jest Twoj organizm (wlosy, paznokcie) ,no normalnie rece opadaja. i jeszcze raz wspolnie dziewczyny oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja pocz─ůtkowo chcia┼éam zmieni─ç ginekologa, ale teraz po och┼éoni─Öciu wiem, ┼╝e nie by┼é w stanie przewidzie─ç tego co si─Ö sta┼éo.
[link widoczny dla zalogowanych]
To nieludzkie, ze zostalas wlasnie dzis uwieziona. Nie wiem tylko, czy k┼éadzie si─Ö go na tipsach te┼╝, ale na naturalnych paznokciach wygl─ůda super i nie odpryskuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powiem Wam, ┼╝e moje do┼Ťwiadczenia z przed┼éu┼╝aniem w┼éos├│w s─ů bardzo du┼╝e.
[link widoczny dla zalogowanych]

W rozmowie z pania fryzjerka zasugerowalam,ze chce pewien kolor. [link widoczny dla zalogowanych] a tak po za tym to o gustach sie nie dyskutuje i nie powinno sie ich tak ostro krytykowac jak niekt├│rzy tutaj...
Szukam pokoju w londynie! dzi─Öki za podbudowanie , bo znowu zw─ůtpi┼éam ale przeprosi┼éam moj─ů maszyn─Ö i zrobi┼éam 20 km .(65 min.) Dolaczam sie do pytania. Po urodzeniu dziecka chyba zdecyduje si─Ö na zmniejszenie operacyjne, cz─Östo mam problemy z kr─Ögos┼éupem, w ko┼äcu d┼╝wiga─ç taki ci─Ö┼╝ar... Taki b─Öd─Ö mie─ç wiecz├│r panie┼äski. [link widoczny dla zalogowanych]
u Was te┼╝ tak gor─ůco? Mam sta┼╝ u rzeczoznawcy w kancelarii i studiuj─Ö ten kierunek... A jeszcze jedno, jak by┼éam u dermatologa w sprawie lasseru, to mi babka odradzi┼éa z uwagi na jasny mi─Ökki w┼éos.Powiedzia┼éa, ┼╝e lasser tylko dzia┼éa na ciemne grube w┼éosy. Zalece┼ä Atkinsa przestrzega wiele gwiazd z sukcesem. Niestety nie mog─Ö si─Ö wypowiedzie─ç co do jako┼Ťci us┼éug, bo nie mia┼éam okazji skorzysta─ç. Wniosek? Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam wszystkich serdecznie, do uslyszenia pa pa
[link widoczny dla zalogowanych]
Zapraszamy do dyskusji na:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

S ─ů s┼éabsze ni┼╝ prawdziwa ko┼Ť─ç i wyd┼éu┼╝aja o klika cm (nie wiem ile dok┼éadnie max mo┼╝na). [link widoczny dla zalogowanych] zazdroszcze tym, ktore biora leki, u mnie z jajnikiem bedize cieniutko, ale ciesza mnie wasze wypowiedzi o tym, ze bez tego osprzetu tez mozna dac rade.
Nawet jesli sa tego samego wzrostu. S─ůdz─Ö zreszt─ů po samochodzie i ilo┼Ťci wizyt u fryzjera i kosmetyczki w miesi─ůcu .. Czynnik pierwszy: Czy bardzo mo┼╝liwe jest, ┼╝e w przysz┼éo┼Ťci, je┼Ťli si─Ö teraz wylecz─Ö, b─Öd─Ö mia┼éa tego nawroty...?I jakie mog─ů by─ç komplikacje zwi─ůzane z tym torbielem albo z tym lekiem?Od czego powstaje torbiel...? s┼éabizna no i dobam, ┼╝e do┼Ťc du┼╝o sie ruszam bo odstawili┼Ťmy z m─Ö┼╝em auta i wsz─Ödzie gdzie sie da chodzimy pieszo i to szybkim krokiem. [link widoczny dla zalogowanych]
To koniec moich pyta┼ä jak narazie... Dzieki. mansagybdashi - jak ju┼╝ pisa┼éam wcze┼Ťniej godnym polecenia salonem jest camille albane na karmelickiej.. i nic! je┼Ťli chodzi o zabytki, to chyba wiem wszystko co mozliwe - pasjonowa┼éam si─Ö tym kiedy┼Ť, liceum francuskie i te sprawy... ZAPRASZAM NA TIPSYwww.tipsy-izia.blog.onet.pl ´╗┐pewnie ze te bole sa normalne w srodku przeciez wszystko sie zmienia macica rosnie dzidia rosniewiec nic dziwnego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Nowy U┐ytkownik



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 659
Przeczyta│: 0 tematˇw

Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 1:49, 06 Kwi 2014    Temat postu: Hello!!!

od niedawna prowadze tez bloga na ktory zapraszam
[link widoczny dla zalogowanych]
13 wyplate placa na swieta....widze ze tez bez jezyka sobie radzilas? Acha ,zapomnia┼éam doda─ç,┼╝e warzywa mo┼╝na je┼Ť─ç surowe i gotowane,ale nie wszystkie:nie je si─Ö ziemniak├│w,str─ůczkowych, z owoc├│w nie wolno je┼Ť─ç banan├│w
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zamenhoffa to pisz na gg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i przysz┼éy ┼Ťwieta, pierwsze maje.......... [link widoczny dla zalogowanych] Wyniki te powinny dac ci obraz stanu twoich jelit i scian jelit,flory bakteryjnej oraz ogolnie twojego zdrowia.
ja chcia┼éem ju┼╝ zako┼äczy─ç g┼éod├│wk─Ö bo ch─Ötnie bym co┼Ť przek─ůsi┼é. To chyba tyle wiecej rzeczy niepamietam PP jak cos sobie przypomne to napisze :* powodzenia BY┼üA AKTORK─ä, w odr├│┼╝nieniu od dzisiejszych pop┼éuczyn typu Jessica Simpson czy inne Keiry Kinghtley. :/ wiza┼╝ysta [link widoczny dla zalogowanych]
piepszycie strasznie. w piatek scyntygrafia ca┼éego cia┼éa- lekarz powiedzial ze jest dobrze i tym sposobem jestem w domku. ÔÇó psiankowate (pomidory, papryka) Agika-ja mam blizne ok.dwucentymetrowa na nodze po zabiegu usuniecia znamienia, ktory mialam wiele lat temu. Generalnie cierpliwo┼Ť─ç si─Ö moja ju┼╝ ko┼äczy, bo mia┼éo by─ç 4 miesi─ůce, a zaraz mija mi 6 Spodnie podarte, druty wychodz─ů przez dziurki, ale nie zamierzam inwestowa─ç w nowe, bo nastawiam si─Ö, ┼╝e za miesi─ůc sie po┼╝egnam z tym z┼éomem i bede mog┼éa ubrac normalne jeansy Jak znacie jakis dobry sposob pisze plis o przepraszam, mia┼éo by─ç, ┼╝e j─Ödrnienie sk├│r po 2 tygodniach, nie po miesi─ůcu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

elvie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Uprałam ten nieszczęsny dywan, a panowie nasypali na niego piasek... i naprawde uczę....
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam was!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moj synek jak siostra mu sie urodziła mial 4,5 roku,przyszedł nas odwiedzic to najpierw zagladał pod kołdre czy oby napewno nie ma brzucha.A potem dopiero ogladal malenka. [link widoczny dla zalogowanych] Witam
Istotne jest rowniez, co Ty uwazasz za wazne w zyciu, Wlochy to piekny kraj, o dobrym klimacie..Jesli dobrze trafisz to moze bedziesz miala rowniez fantastycznych kolegow w pracy i niezapomniane przyjaznie poza nia ..Dla mnie na przyklad to jest tak wazne jak zarobki, dwie oferty kilka lat temu odrzucilam wlasnie z powodu ludzi i atmosfery, ktora mi sie nie podobala. Ja te┼╝ bromergon i teraz norprolac bior─Ö tylko na noc. choc moze ci sie wydawac, ze na co dzien makijaz wychodzi ci ok, to w dzien slubu rozne rzeczy moga sie wydarzyc, wierz mi, ja mialam dosc duzo przygod dlatego profesjonalistka ktora zajmie sie twoja twarza jest niezbedna. czy a┼╝?) choroby za mn─ů i jest tylko gorzej. Witam. [link widoczny dla zalogowanych]
Reklamy byli hihihihi Ja pierdziele takie pieszczoty\. witam forumowiczki w nowym roku! Poza tym sam informuje z g├│ry, ┼╝e przy porodzie b─Ödzie, nawet je┼Ťli to ma by─ç ┼Ťrodek nocy. Ja jestem juz w 14 tygodniu ci─ů┼╝y, dzidzia jest du┼╝a i zdrowa, ale dokuczaj─ů mi straszne b├│le brzucha a nospa nie pomaga. Zabieg mia┼éam wykonywany prywatnie w W-wie - 450z┼é. Witajcie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wystarczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja juz sie nie moge doczekac...sniegu! [link widoczny dla zalogowanych] Trwam na niej ju┼╝ 2 tygodnie.
Prowadzone przez profesjonalnego wiza┼╝yst─Ö, pracuj─ůcego w telewizji przy znanych programach. Zjawiam si─Ö tu po jakim┼Ť czasie, dawno mnie tu nie by┼éo. dzieki ci bardzo to ona jest AKTORK─ä???????????????? siemka dziewczynki co tam u was [link widoczny dla zalogowanych]
WIELKI PAJ─äK. na strazy mialo byc hehehehe W dzielnicy czerwonych latarni w Amsterdamie na 80 wlascicieli dom├│w publicznych jedynie trzech bylo Holendrami, reszte stanowili Marokanczycy i Turcy. to jest takie p┼éytkie bezuczuciowe chyba trafisz na takie lodowce bez duszy z samym cialem i my┼Ťl─ůce.................... gdzie to pisze???? no zobaczymy startuje po operacji od wagi 67 teraz nawet na nia nie wchodze ale widze po spodniach ze oponka sie poszezyla za miesiac do kontroli i wtedy sie zwaze u pani doktor najwyzej zemdleje Koniec dyskusji.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

- schudn─ů─ç zawsze mo┼╝na (oczywi┼Ťcie maj─ůc odpowiedni─ů wiedz─Ö nikt tego g┼éod├│wkowo nie uczyni), a zdrowia szkoda na takie co┼Ť.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale z drugiej strony kto nie ryzykuje ten nie ma, wiec może warto się zdecydować, w końcu jak nie sprobuje to nie bedę wiedziała czy było warto
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Napiszcie prosze bo mam pewne obawy, slyszalam ze ten laser akurat tak bardzo nie boli no i daje efekty, ale szukam opinii innych. [link widoczny dla zalogowanych] Hej!
juz poprostu dla siebie samej i utrzymania ┼éadnej i jedrnej figury Polecam nietypowy prezent: Wydawaloby mi sie, ze zabijam masz (troche przesadne porownanie). w ten pi─ůtek mam kolejn─ů wizyte u doktora i tak si─Ö zastanawiam ┼╝e mo┼╝e si─Ö ju┼╝ widzia┼éy┼Ťmy na korytarzu w szpitalu a jak nie to pewnie sie zobaczymy Przesledzi┼éam wiekszo┼Ťc wypowiedzi i b─Öd─Ö kolejn─ů osob─ů, kt├│ra prosi o rad─Ö w sprawie orbitreka. [link widoczny dla zalogowanych]
S─ů duuu┼╝o g┼éadsze i p┼éytsze ni┼╝ by┼éy a to dla mnie wielki sukces gdy┼╝ wcze┼Ťniej ich powierzchnia przypomina┼éa Alpy i Himalaje przeplatane Rowami Maria┼äskimi, s┼éowem - by┼éo koszmarnie.. Super ubranka od najmniejszych rozmiar├│w, fajne marki, niskie ceny [link widoczny dla zalogowanych] _id=28845496 Zapraszam serdecznie sie zrobi─ç p├│┼║niej. A co tu kometowac,ladna dziewczyna taniec tylko na dobre jej wyjdzie.Pare kilo juz zgubila jak widac i radzi sobie coraz lepiej.Tak trzymac. Po takiej lekturze mo┼╝na mie─ç m─Ötlik. Podobno jest lepszy ni┼╝ bromergon. Ja nie mia┼éam w tamtej klinice takiego farta.....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wotnoob.fora.pl Strona G│ˇwna -> Regulamin forum i klanu, przeczytaj! Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin